30 jaar burgemeester Guy Van Hirtum
Onze Westelse cd&v-burgemeester Guy Van Hirtum viert vandaag zijn 30-jarig jubileum!
Welkom bij cd&v Westerlo
#wervelendwesterlo
#parelvandekempen
🧡
Onze Westelse cd&v-burgemeester Guy Van Hirtum viert vandaag zijn 30-jarig jubileum!
Gisterenavond keurde de gemeenteraad het Meerjarenplan 2026-2031 voor Gemeente en OCMW Westerlo goed.
Aan dit plan is het afgelopen jaar enorm hard gewerkt door de medewerkers van gemeente en OCMW en onze mandatarissen, en ging een ongezien participatietraject - Parels van en voor Westerlo - vooraf waarbij elke Westelse inwoner de kans kreeg om suggesties in te sturen of aanwezig te zijn op 7 dorpsvergaderingen.
(Jong) cd&v Westerlo is op zoek naar geëngageerde jongeren die iets willen betekenen voor hun buurt, dorp én gemeente!
Ben je geboren tussen 1991 en 2010?
Dan ben je twintiger of dertiger in 2030 en hebben we JOU nodig voor Generatie 20/30!
Interesse? Kom naar ons infomoment!