30 jaar burgemeester Guy Van Hirtum
Onze Westelse cd&v-burgemeester Guy Van Hirtum viert vandaag zijn 30-jarig jubileum!
(Jong) cd&v Westerlo is op zoek naar geëngageerde jongeren die iets willen betekenen voor hun buurt, dorp én gemeente!
Ben je geboren tussen 1991 en 2010?
Dan ben je twintiger of dertiger in 2030 en hebben we JOU nodig voor Generatie 20/30!
Interesse? Kom naar ons infomoment!
afdeling.cdenv.be/Westerlo_activiteiten_Generatie2030
Zaterdag 29 november
11 uur
Sporta - zaal Citius
Geneinde 2
Programma
Verwelkoming - Julie, Lynn en Daan
JONGCD&V Kempen - Hava en Polien
Burgemeester Guy Van Hirtum
Interactieve vragenronde
Aansluitend is er een mogelijkheid om bij een hapje en een drankje na te praten met onze aanwezige bestuursleden en mandatarissen
Meer info en inschrijven: [email protected] - [email protected]

Onze Westelse cd&v-burgemeester Guy Van Hirtum viert vandaag zijn 30-jarig jubileum!
Gisterenavond keurde de gemeenteraad het Meerjarenplan 2026-2031 voor Gemeente en OCMW Westerlo goed.
Aan dit plan is het afgelopen jaar enorm hard gewerkt door de medewerkers van gemeente en OCMW en onze mandatarissen, en ging een ongezien participatietraject - Parels van en voor Westerlo - vooraf waarbij elke Westelse inwoner de kans kreeg om suggesties in te sturen of aanwezig te zijn op 7 dorpsvergaderingen.
De asfalteringswerken aan Jaak Lemmenslaan, Asberg en Koning Leopoldlaan tussen Zoerle-Parwijs en Westerlo-Centrum zijn gisteren afgerond.