(Jong) cd&v Westerlo lanceert Generatie 20/30

Publicatiedatum

Auteur

Jef Janssens

Deel dit artikel

(Jong) cd&v Westerlo is op zoek naar geëngageerde jongeren die iets willen betekenen voor hun buurt, dorp én gemeente!

Ben je geboren tussen 1991 en 2010?
Dan ben je twintiger of dertiger in 2030 en hebben we JOU nodig voor Generatie 20/30!

Interesse? Kom naar ons infomoment!

afdeling.cdenv.be/Westerlo_activiteiten_Generatie2030

 

Zaterdag 29 november
11 uur
Sporta - zaal Citius
Geneinde 2    

Programma         
Verwelkoming - Julie, Lynn en Daan   
JONGCD&V Kempen - Hava en Polien         
Burgemeester Guy Van Hirtum
Interactieve vragenronde

Aansluitend is er een mogelijkheid om bij een hapje en een drankje na te praten met onze aanwezige bestuursleden en mandatarissen

Meer info en inschrijven: [email protected] - [email protected]

Nieuws

30 jaar burgemeester Guy Van Hirtum

Onze Westelse cd&v-burgemeester Guy Van Hirtum viert vandaag zijn 30-jarig jubileum!

Meerjarenplan 2026-2031 goedgekeurd

Gisterenavond keurde de gemeenteraad het Meerjarenplan 2026-2031 voor Gemeente en OCMW Westerlo goed.

Aan dit plan is het afgelopen jaar enorm hard gewerkt door de medewerkers van gemeente en OCMW en onze mandatarissen, en ging een ongezien participatietraject - Parels van en voor Westerlo - vooraf waarbij elke Westelse inwoner de kans kreeg om suggesties in te sturen of aanwezig te zijn op 7 dorpsvergaderingen.