30 jaar burgemeester Guy Van Hirtum

Publicatiedatum

Auteur

Jef Janssens

Deel dit artikel

Onze Westelse cd&v-burgemeester Guy Van Hirtum viert vandaag zijn 30-jarig jubileum!

Op 21 juni 1996 nam Guy de fakkel over van wijlen Jos Dupré. 
Sindsdien was hij vijf verkiezingen op rij de populairste Westelse politicus, het beste bewijs dat hij graag gezien is en altijd tussen ‘zijn’ Westelse mensen staat.
Guy bestuurt onze gemeente nog steeds met dezelfde gedrevenheid als in de beginjaren.

Het is een unicum in Vlaanderen en het is een gelegenheid die we met onze partij niet onopgemerkt voorbij willen laten gaan.

Guy, een zeer dikke proficiat en bedankt voor uw engagement en inzet. Je bent van onschatbare waarde voor ons en voor uw geliefde Westerlo!

🧡

#wervelendwesterlo
#parelvandekempen

Nieuws

Meerjarenplan 2026-2031 goedgekeurd

Gisterenavond keurde de gemeenteraad het Meerjarenplan 2026-2031 voor Gemeente en OCMW Westerlo goed.

Aan dit plan is het afgelopen jaar enorm hard gewerkt door de medewerkers van gemeente en OCMW en onze mandatarissen, en ging een ongezien participatietraject - Parels van en voor Westerlo - vooraf waarbij elke Westelse inwoner de kans kreeg om suggesties in te sturen of aanwezig te zijn op 7 dorpsvergaderingen.