Waregem

Waregem is een bruisende stad met een bloeiend economisch leven en een sterke gemeenschapszin. Als cd&v Waregem staan we voor een gemeente waar iedereen zich welkom voelt. We willen ons inzetten voor een gezonde, veilige en groene leefomgeving en streven naar een warm en solidair beleid. Wil je graag meewerken aan ons project? Neem dan gerust contact op!

Meer info: https://waregem.cdenv.be/

Blue-bike ook in Waregem in stijgende lijn

Fietsdeelsysteem Blue-bike sloot 2023 af met een groei van 20 procent. Waregem deed zelfs nog beter dan de nationale trend van steeds meer (deel)fiets en minder auto, want het aantal uitleenbeurten steeg met maar liefst 30,74 procent.

WarMegem opent meteen met topper Ware Gloed

Dit weekend gaat WarMegem - de warmste tiendaagse van het jaar – van start met een knaller van formaat. De magische lichtwandeling Ware Gloed laat Waregem drie dagen lang in een warme gloed baden. Vorig jaar verwelkomden we 25 000 bezoekers en ook nu verwachten we op vrijdag 9, zaterdag 10 en zondag 11 februari, telkens van 18.00u. tot 22.00u., weer veel volk in het centrum van de stad.

Aanpassingswerken parking OC De Coorenaar afgewerkt

Wateroverlast is vanaf nu verleden tijd op de parking van ontmoetingscentrum De Coorenaar in Desselgem. Waterontvangers op de rijweg voeren het water voortaan af naar een wadi. De parking wordt komende maandag 5 februari weer opengesteld.

Onze mensen