Cindy Vanhoutte

Gemeenteraadslid

Cindy nam in 2018 voor de eerste keer deel aan de gemeenteraadverkiezingen en raakte nét niet in de gemeenteraad met haar 836 stemmen. Ze zetelde van 2019 tot 2023 voor de partij in het Bijzonder Comité Sociale Dienst (vroegere OCMW-raad). Sinds november 2023 is ze gemeenteraadslid en ze probeert nu daar het verschil te maken.

Naast haar job in HOGENT en haar politieke carrière, heeft ze nog inhoudelijke engagementen binnen de Raad van Toezicht in HOGENT en in de Algemene vergadering CM.

Daarnaast is ze ook lid van het oudercomité VBS Duizendpluspoot en secretaris van de Kaartersvrienden Nieuwenhove.

De resterende tijd gaat voornamelijk naar haar gezin. Als er geen vergaderingen zijn, kan je ze samen met haar man Patrick en zoontje Felix (4) tegenkomen op allerlei gezellige en kindvriendelijke evenementen in Waregem. Of misschien zie je ze wel af en toe zien lopen want een goede gezondheid is zo belangrijk, dat heeft ze al een paar keer mogen ervaren. De kernwoorden die Cindy omschrijven zijn dynamisch, geëngageerd en altijd enthousiast positief.