Jef Janssens volgt Ivan Van den Bergh op als communicatieverantwoordelijke

Jef Janssens

Jef Janssens (41) is de nieuwe communicatieverantwoordelijke van CD&V Westerlo en neemt de leiding van het communicatieteam over van Ivan Van den Bergh.

Ivan oefende deze functie maar liefst meer dan 12 jaar uit tot ieders tevredenheid.
Recent verhuisde hij echter naar Bergom en daarom besliste hij om niet langer lid te blijven van het Westelse CD&V-bestuur.
We willen Ivan bedanken voor zijn jarenlange inzet en verwelkomen hem uiteraard graag ook in de toekomst nog op onze activiteiten.
Het partijbureau stelde Jef Janssens, die al enkele jaren deel uitmaakt van het communicatieteam, aan als opvolger van Ivan.

Jef woont al heel zijn leven in Voortkapel, is getrouwd met gemeenteraadslid Winny Van Calster, en samen hebben ze 3 kinderen: Stien (25), Cisse (20) en Stan (15).

Sinds 1 juli 2022 werkt Jef als Consultant HR & Personeel bij Public Staffing. In die functie ondersteunt hij (tijdelijk) de personeelsdienst van verschillende lokale besturen in Vlaanderen.
Daarvoor werkte hij bijna 3 jaar als Consultant bij GET, waar hij verantwoordelijk was voor de implementatie, parametrisatie en optimalisatie van hun toepassingen voor tijdsregistratie, personeelsplanning en toegangscontrole. Hij werkte er bijna uitsluitend voor lokale besturen.
Nog daarvoor werkte Jef meer dan 18 jaar als Administratief (hoofd)medewerker HR & Personeel bij de Gemeente Westerlo.

In zijn vrije tijd speelt Jef geregeld padel op Padelclub 360 Westerlo of TC Olen, is hij al meer dan 30 jaar lid van TC Voortkapel, mist hij geen enkele voetbalwedstrijd van zijn zonen bij KFC Tongerlo, gaat hij graag een avond uit of een weekend weg met vrienden, en volgt hij de (Westelse) politiek op de voet.

Bestuursleden en mandatarissen van CD&V Westerlo wensen Jef en zijn team veel succes toe!

Clyde Tai-Apin op cd&v-lijst voor Vlaams Parlement

Op 9 juni kan je ook voor een Westelse kandidaat stemmen!

Clyde Tai-Apin staat op de cd&v-lijst voor het Vlaams Parlement.
Je vindt hem op plaats 18, helemaal bovenaan de tweede kolom, naast lijsttrekker Katrien Schryvers.

Samenwerkingsovereenkomst voor optimalisatie fietsostrade F106

Schepen van Mobiliteit Kristof Welters ondertekende vandaag namens de Gemeente Westerlo een samenwerkingsovereenkomst om de fietsostrade F106, die Herentals verbindt met Aarschot, te optimaliseren.

Mooie scores voor Westerlo op Gemeenterapport van Het Laatste Nieuws

Op elk onderdeel scoren we (ver) boven het gemiddelde en dat levert ons plaats 37 op in de ranglijst van 300 Vlaamse gemeenten.
Meer zelfs, Westerlo is de eerste gemeente op de ranglijst met meer dan 25.000 inwoners.