Vier nieuwe gezichten voor Merchtem

Michiel De Potter

Drie nieuwe frisse namen en een oude bekende met elk hun eigen passies en interesses. Ontdek enkele nieuwe kandidaten voor de komende gemeenteraadsverkiezigen: Lore Moyson, Nin Walschaerts, Tim De Ridder, en... Willem Maetens.

Willem Maetens is terug van eigenlijk nooit helemaal weggeweest. Hij zetelde vorige legislatuur in onze gemeenteraad, tot het werk hem naar Italië bracht. Ondertussen is hij terug, klaar om zich in te zetten voor Merchtem.

Lore Moyson zal als onafhankelijke de lijst van cd&vplus versterken. Lore woont samen met Tim en haar twee jonge kinderen in Peizegem. Engagement nemen, zorgen en een luisterend oor bieden is wat haar kenmerkt.

Nin Walschaerts verhuisde enkele jaren geleden van Mechelen naar Merchtem. Ze is intussen goed ingeburgerd in het Merchtemse verenigingsleven. Naast zingen en voorlezen in de Bib van Merchtem, is haar grote passie het vrijwilligerswerk in Orchidee Zonnelied Merchtem.

Tim De Ridder is de alom gekende postbode die heel goed de vinger aan de pols heeft van wat er allemaal leeft in Merchtem. Als geen ander weet hij hoe belangrijk een vriendelijk woord of een kort gesprek deugd kan doen. Daarnaast is Tim ook een fervent marathonloper.

Ontdek het laatste nieuws

Ontgoocheling bij Merchtemse sportclubs na vernietiging van RUP Sport

Verschillende sportclubs reageren teleurgesteld na de vernietiging van RUP Sport. "Als club moeten we wekelijks kinderen uit Merchtem weigeren omdat er geen vrije uren meer zijn op de terreinen."

RUP Sport vernietigd na lobbywerk van N-VA Merchtem.

“Onze sportverenigingen snakken naar ruimte. Met dit RUP Sport gaven we hen toekomstperspectief,” zegt Schepen van Sport Toon Luypaert (cd&v-plus). “Het is onbegrijpelijk hoe N-VA Merchtem onze sportclubs nu heeft gesaboteerd. Hun lobbywerk heeft op korte termijn de ontwikkeling van de sportcampus onmogelijk gemaakt.”

Lien Casier haalt meer dan 5000 voorkeurstemmen... Bedankt!

Onze eerste schepen Lien Casier behaalde een prachtig resultaat bij de Vlaamse verkiezingen. Ze behaalde een uitstekende persoonlijke score, met meer dan 5000 voorkeurstemmen.