Zondag 29 juni 2025 - Onder een stralende zomerzon trok onze lokale cd&v-afdeling er samen op uit voor een wandeling door de prachtige natuur van de Edegemse Beekvallei. Onze voorzitter Wim zorgde met een stevig parcours voor het sportieve luik van de dag. Zweten gegarandeerd, maar met een glimlach!

Tijdens de tocht was er ruimte voor fijne gesprekken en ontspanning in het groen. Het was ook een mooi moment om samen terug te blikken op een intens, maar boeiend werkjaar met twee verkiezingscampagnes, vol vergaderingen en acties.

Na de wandeling genoten we van een gezellige barbecue in Bar Bos, waar onze voorzitter even het woord nam om de aanwezigen te bedanken voor hun engagement. “Onze lokale afdeling heeft veel weg van een voetbalploeg. Andries staat in de spits, Adrian bespeelt het middenveld, Bart in de verdediging, en Greet en Thomas stevig op de flanken. Maar een ploeg is méér dan de elf op het veld” voegde Wim toe, "ook de omkadering, de supporters, en de helpers achter de schermen maken het verschil.”

Met deze mooie woorden willen we alle aanwezigen bedanken, net als iedereen die onze afdeling doet bruisen op zijn of haar manier. Samen maken we het verschil, in een warme ploeg met respect voor de Edegemnaar.
