Dendermonde

Nieuws uit Dendermonde

Dirk Abbeloos wordt lijstduwer van lokale cd&v-kieslijst

Cd&v Dendermonde maakt volop werk van haar kieslijst in functie van de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2024. De kieslijst zal bestaan uit een evenwichtige verdeling van nieuwe en ervaren kandidaten. Huidig schepen Dirk Abbeloos zal de lijst duwen, dat werd beslist op de jongste partijraad.

Cd&v Dendermonde stelt 4 nieuwe kandidaten voor

Cd&v Dendermonde stelt vier nieuwe kandidaten voor in functie van de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2024. Ondertussen staat de teller op 14 nieuwe gezichten in het team van burgemeester en cd&v-lijsttrekker Leen Dierick.

Grootste investering ooit door onze stad: Woonzorgcentrum De Cocon in Baasrode officieel geopend!

In 2014 kondigde ereschepen en gewezen OCMW-voorzitter Patrick Meulebroek officieel aan dat het verouderde woonzorgcentrum Sint-Vincentius in Baasrode zou worden vervangen door een nieuwbouw. Vandaag, 10 jaar later, wordt de grootste investering ooit in de geschiedenis van de stad officieel geopend. Het gloednieuwe woonzorgcentrum De Cocon zorgt voor een kwalitatieve, warme en innovatieve zorgervaring en telt 126 bedden!

Onze mensen