CD&V Mechelen stelt Halve Ring Model voor

CD&V Mechelen stelt voor om bepaalde stukken van de Nieuwe Vesten terug open te stellen voor tweerichtingsverkeer.

In het Halve Ring Model wordt de bovenkant van de ring terug volledig dubbele richting. Zo maken we buurten wederom bereikbaar en trekken we het verkeer weer vlot.

Je leest er meer over op de volgende pagina:

Op die pagina kan je eveneens laten weten wat je van ons voorstel vindt. Want ieders mening telt. Dat is waar respect over gaat.

CD&V Mechelen verbolgen over slechte communicatie stadsbestuur

De inwoners in de buurt rond het Tinelpark ontvingen eerst een brief van het stadsbestuur dat zij ook toegang kregen tot het tweerichtingsverkeer op de Zwartzustervest richting Nekkerspoel. Wat later kregen ze een tweede brief met de boodschap dat dit toch niet voor hen geldt.

Top drie lokale lijst

We stellen de top drie van onze kandidatenlijst voor de lokale verkiezingen voor, en maken verder werk en van een alternatief beleid op maat van hechte buren.

CD&V Mechelen wil af van Chinese camera’s

Via een schriftelijke vraag van gemeenteraadslid Karl Lauwers, blijkt dat stad Mechelen gebruik maakt van 2 camera’s van het merk Hikvision. Dit is een Chinees bedrijf dat gelinkt is aan de Chinese overheid en het leger, en software ontwikkelt om gezichten te herkennen door beelden te kruisen met andere databanken.