cd&v Heist-op-den-Berg steunt de warmste week

Eva Van Noten

cd&v Heist-op-den-Berg nam deel aan Heist Loopt warm en steunde het optreden van Elentriek voor het leven door één van de liedjes te sponsoren. Samen goed voor € 600 dat gaat naar het goede doel.

Op 16 december namen heel wat cd&v-leden en -mandatarissen deel aan Heist Loopt Warm. Samen wandelden ze zo'n 70 rondes, ze steunden de goede doelen van Heist Loopt Warm dus voor ruim € 350. Na afloop van de laatste gemeenteraad beslisten de gemeenteraadsleden ook een duid in het zakje te doen voor het optreden van Elentriek voor het leven. Ze legden meer dan € 250 samen en sponsorden daarmee het liedje "een toverdrank" van Guido Belcanto. Het nummer eindigde tijdens het optreden op 23 december uiteindelijk op de vierde plaats.

Parkje in Bergstraat wordt Dianepark

Na een positief advies van de cultuurraad heeft de gemeenteraad van Heist-op-den-Berg er mee ingestemd om het parkje tussen de Bergstraat, de Noordstraat en de Postweg te vernoemen naar ere-burgemeester Diane Verbist-Vandewijngaerden. Het parkje krijgt de naam Dianepark.

Dirk Van Noten lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen

De partijraad van cd&v Heist-op-den-Berg heeft op 28 maart met 96% van de stemmen beslist om Dirk Van Noten voor te dragen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024.

cd&v wil parkje in Bergstraat vernoemen naar mevrouw Verbist

CD&V stelt voor om het parkje in de Bergstraat te vernoemen naar wijlen ere-burgemeester Diane Verbist-Vandewijngaerden. Als eerbetoon voor haar inzet voor de gemeente in het algemeen en voor de Bergstraat als kloppend hart van Heist-op-den-Berg in het bijzonder.