Voor jou gerealiseerd.

Vic Ravelingeen

Met de verkiezingen van juni en oktober voor de boeg werpen wij graag eens een blik op wat onze cd&v-mandatarissen voor jullie tijdens de lopende legislatuur konden realiseren. Als jullie ons vorig verkiezingsprogramma van 2018 naast deze realisaties leggen, dan zullen jullie vaststellen dat de meeste doelstellingen werden gehaald.

Wij zijn zeer tevreden dat cd&v Zwevegem ervoor zorgde dat de subsidiepot voor verenigingen in 2024 met 26% stijgt. Het was van de legislatuur 2007-2012 geleden dat er nog een aanpassing aan de inflatie gebeurde van deze subsidiepot. Op de webpagina “voor jou genasaliseerd” kan je een overzicht vinden van de cd&v realisaties.

Zwevegem nieuws

Isabelle Degezelle kandidaat voor de provincie.

Naast de gemeenteverkiezingen zijn er ook de provinciale verkiezingen op 13 oktober 2024. Voor Zwevegem versterk Isabelle Degezelle de West-Vlaamse CD&V-ploeg vanop de 9de plaats voor de provincieraadslijst.

CD&V Zwevegem klaar voor de verkiezingen.

Op het vriendenfeest van 14 juli 2024 in Tap in Moen werd de volledige CD&V-lijst bekend gemaakt. Alle 29 één voor één sterke kandidaten met “Respect voor wat echt telt”. Ze dragen allen transparant en integer handelen als betrouwbare bestuurders hoog in het vaandel.

Onze kandidaten voor 9 juni.

Op 9 juni is het zover. Dan trekken we naar de stembus voor de federale, Vlaamse en Europese verkiezingen. Meer dan ooit is uw steun van belang. Omdat we mensen nodig hebben in Vlaanderen die geloven in respectvolle politiek. Mensen die kiezen voor realistische hervormingen in plaats van onrealistische beloftes of vermoeiende politieke spelletjes.