Sint-Katelijne-Waver

Nieuws | Onze mensen | Onze activiteiten | Verkiezingen | Publicaties

cd&v Sint-Katelijne-Waver verwelkomt iedereen met een positieve blik op onze gemeente. We werken elke dag hard om onze gemeente mooier te maken!

Onze sociale media

Nieuws uit Sint-Katelijne-Waver

Vanaf nu biedt Sint-Katelijne-Waver oranje deelfietsen aan.

Onze gemeente is gestart met de uitrol van een deelfietsensysteem. “Aanvankelijk wilden we dit sneller realiseren door zelf een aanbieder van deelfietsen aan te stellen, maar nadat de Vervoerregio Mechelen het voorstel deed om eenzelfde systeem in de hele regio uit te rollen, kozen we ervoor om hierop in te gaan”, vertelt schepen van mobiliteit Eric Janssens (cd&v).

Maar liefst 3 Katelijnse kandidaten op de hogere cd&v-lijsten in juni!

Dat het een druk verkiezingsjaar wordt, is intussen wel duidelijk. Vanuit Sint-Katelijne-Waver zullen er maar liefst drie cd&v-ers op de bovenlokale lijsten staan. Al even was geweten dat Liesbet Sommen de tweede plek zal bekleden op de Europese lijst. Ook onze jongste kandidaat Hinse Wouters zal je op de lijst terugvinden (Vlaams, plaats 27) en onze lijsttrekster Sarah De Keyser op de federale lijst (plaats 5).

Nieuwe toegankelijke bushalte langs Mechelbaan

Deze legislatuur vormden we al enkele bushaltes om tot volledig toegankelijke bushaltes. Nu is het de beurt aan de bushalte langs de Mechelbaan tussen de Wolvenstraat en de Oude Bergstraat.

Onze mensen