Liesbet Sommen

Lid cd&v Sint-Katelijne-Waver en kandidaat 2e plaats Europes Lijst 2024

Het mooie uitzicht vanuit ons huis op het water rond het Katelijnse Fort deed mijn man Bart, ik en onze drie (plus)dochters besluiten om van Walem naar het mooie Sint-Katelijne-Waver te verhuizen in 2018.

Sindsdien groeide ons gezin nog aan met twee kleine kindjes en voelen we ons helemaal thuis in de groene Vestinglaan, waar we heel wat delen met de andere jonge gezinnen en bewoners van alle leeftijden. Als ik tijd heb jog ik graag eens wat toertjes door onze straat, maar ik geef toe dat lichaamsbeweging momenteel eerder beperkt is tot het wegbrengen van onze jongsten met de fietskar naar de Sint-Katarinaschool (instapklasje en tweede kleuterklas). Een boek lezen (liefst psychologische thrillers en crimi) op ons terras lukt me gelukkig in rustige periodes nog wel. En een wandeling in de Hondsbossen kan er regelmatig ook nog wel eens af. Bart en ik pendelen zoveel mogelijk vanuit het NMBS-station naar Brussel waar we allebei werken en leggen dus elke dag de puzzel die de meeste werkende ouders met kinderen wel kennen.

Kortom, ik ben dankbaar dat wij met ons gezin dit fijne plekje op de wereldbol in Katelijne gevonden hebben.