Sabine en Hanne versterken de West-Vlaamse CD&V-lijst

CD&V West-Vlaanderen trekt opnieuw naar de Vlaamse en Federale verkiezingen van 9 juni. CD&V De Panne- Adinkerke versterkt ook de West-Vlaamse ploeg met 2 dames: Sabine Van der Maelen en Hanne Blieck!

“Het is een hele eer om mee het verhaal van cd&v West-Vlaanderen te mogen uitdragen”, klinkt het bij beide dames. Sabine Van der Maelen versterkt de Vlaamse lijst op opvolgersplaats nr. 6 en Hanne Blieck versterkt de federale lijst op opvolgersplaats nr. 4. De 2 pittige dames kijken er alvast naar uit om samen met dit ijzersterk team vol te strijden voor de toekomst van onze mooie provincie!

“Onze partij is op 9 juni de enige juiste keuze”, vervolgt Sabine. Beide dames zijn gedreven en willen dan ook samen met CD&V resoluut gaan voor een warme samenleving met deftige politici die werk maken van de meest fundamentele dingen in het leven. Onze motivatie is duidelijk: “een deftig inkomen waarbij je ook nog tijd kan hebben voor familie, een deftig veiligheidsbeleid, en deftige zorg in de buurt. Enkel een sterk centrum kan daar voor zorgen.”

Hilde Crevits: “Sabine is gedreven en enthousiast om samen met de andere kandidaten aan de kar te trekken voor West-Vlaanderen, om dicht bij de mensen te staan en het verschil te maken. Het engagement van Sabine  uit De Panne  is een enorme meerwaarde voor onze lijst voor het Vlaams Parlement.”

Ook federaal lijsttrekker Nathalie Muylle is blij met het opgenomen engagement. “Ik ben zeer tevreden dat Hanne vanuit Adinkerke mee aan de kar wil trekken van het verhaal van CD&V in West-Vlaanderen. Bij CD&V kiezen we resoluut voor mensen die met beide voeten in de samenleving staan, net daarom is Hanne een enorme waardevolle aanvulling voor onze West-Vlaamse ploeg.”

Provinciaal voorzitter van cd&v West-Vlaanderen Kris Declercq is overtuigd van de kwaliteit van de lijst. “Zowel voor de Kamer als het Vlaams Parlement kunnen we rekenen op een mooie mix van ervaren krachten en jong geweld. In West-Vlaanderen brengt CD&V de meest kwalitatieve lijst op de been. En daar maken Sabine en Hanne terecht deel van uit.”

De volledige kandidatenlijst vind je terug op www.cdenvwest-vlaanderen.be.

De Panne- Nieuws

Help de MUG-Heli mee in de lucht houden!

Wist je dat De Panne elk jaar 5.556 euro steun geeft aan de MUG-Heli?
Teken de petitie en help ons de West- Vlaamse MUG-Heli mee in de lucht houden!

Het mooiste plekje van De Panne

De Vijvers Markey in Adinkerke zijn uitgeroepen tot 'Het Mooiste Plekje van De Panne'.

Hiep , hiep, hoera daar is de Begroting 2024!

December is traditioneel de maand van de begroting!
Vooraleer hun wijzigingen van het Méérjarenplan aan de gemeenteraad voor te stellen, trokken de burgemeester, zijn schepenen en het managementteam ( algemeen directeur, de financiële directeur, het overige directeurenkorps, ..) op zondag voor een paar dagen naar De Haan, in een hotel van een bevriend, blauwe ondernemer...