Help de MUG-Heli mee in de lucht houden!

Hanne Blieck

Wist je dat De Panne elk jaar 5.556 euro steun geeft aan de MUG-Heli?
Teken de petitie en help ons de West- Vlaamse MUG-Heli mee in de lucht houden!

Dat is 5.556 euro meer dan de federale overheid, want minister Vandenbroucke weigert structurele financiering te voorzien. De MUG-Heli redt jaarlijks 40 levens en staat permanent paraat.
Daarom strijden wij samen met onze federale lijsttrekker @NathalieMuylle voor onze West-Vlaamse Mug-Heli!

Jij ook?
Teken de petitie en help de MUG-Heli mee in de lucht houden!

De Panne- Nieuws

Sabine en Hanne versterken de West-Vlaamse CD&V-lijst

CD&V West-Vlaanderen trekt opnieuw naar de Vlaamse en Federale verkiezingen van 9 juni. CD&V De Panne- Adinkerke versterkt ook de West-Vlaamse ploeg met 2 dames: Sabine Van der Maelen en Hanne Blieck!

“Het is een hele eer om mee het verhaal van cd&v West-Vlaanderen te mogen uitdragen”, klinkt het bij beide dames. Sabine Van der Maelen versterkt de Vlaamse lijst op opvolgersplaats nr. 6 en Hanne Blieck versterkt de federale lijst op opvolgersplaats nr. 4. De 2 pittige dames kijken er alvast naar uit om samen met dit ijzersterk team vol te strijden voor de toekomst van onze mooie provincie!

Het mooiste plekje van De Panne

De Vijvers Markey in Adinkerke zijn uitgeroepen tot 'Het Mooiste Plekje van De Panne'.

Hiep , hiep, hoera daar is de Begroting 2024!

December is traditioneel de maand van de begroting!
Vooraleer hun wijzigingen van het Méérjarenplan aan de gemeenteraad voor te stellen, trokken de burgemeester, zijn schepenen en het managementteam ( algemeen directeur, de financiële directeur, het overige directeurenkorps, ..) op zondag voor een paar dagen naar De Haan, in een hotel van een bevriend, blauwe ondernemer...