Eerste ervaring met de “deelwagens” in Boortmeerbeek: doe zelf ook eens een test !
Hoe werkt dat nu eigenlijk : de deelwagens van KLIMAAN aan het station van Boortmeerbeek? Ik was benieuwd hoe het systeem werkte; en al is gebleken dat in de praktijk alles bijzonder gebruiksvriendelijk is.
