Een "Rebel Local" voor de inwoners van Boortmeerbeek

Chris Truyen

We gaan het niet snel vergeten wat er in onze gemeente gebeurde rond de fusie. En wij niet alleen zo blijkt.

Onze volksopstand wordt gelinkt aan het biertje "Rebel local", toepasselijk van de brouwers "Het verzet".
Je kan dit beluisteren in het "Politiek jaaroverzicht - De pintjes van Van Impe" van het Nieuwblad, vanaf minuut 34.

Teken mee de petitie tegen verplichte fusies

We hadden het al aangegeven tijdens onze campagne dat enkel cd&v als democratische partij tegen verplichte fusies is. Ook nu ligt dit weer op tafel. Teken mee onze petitie!

Goedgekeurde modellijst

De leden van cd&v Boortmeerbeek gaven met overgrote meerderheid hun akkoord voor de modellijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2024. Dit houdt in dat een deel van de namen op de lijst reeds gekend zijn.

Alle steun voor Zomerse Dinsdagen in Hever

Als CD&V Boortmeerbeek willen wij onze steun uiten aan de organisatie van ons geliefde zomerfestival Zomerse Dinsdagen in Hever, dat elke zomer meermaals plaatsvindt op de terreinen van domein Ravestein. Dit is een belangrijk cultureel evenement dat de gemeenschap samenbrengt en een positieve bijdrage levert aan het sociale leven in onze gemeente.