Dan toch nog een fusie met Mechelen?

Chris Truyen

Dan toch nog een fusie tussen Boortmeerbeek en Mechelen? Het kan zomaar.
Nick Doms legt uit hoe dit kan vermeden worden.

Alle steun voor Zomerse Dinsdagen in Hever

Als CD&V Boortmeerbeek willen wij onze steun uiten aan de organisatie van ons geliefde zomerfestival Zomerse Dinsdagen in Hever, dat elke zomer meermaals plaatsvindt op de terreinen van domein Ravestein. Dit is een belangrijk cultureel evenement dat de gemeenschap samenbrengt en een positieve bijdrage levert aan het sociale leven in onze gemeente.

Nick Doms kandidaat voor het Vlaams Parlement

Ook deze verkiezingen vaardigt cd&v Boortmeerbeek iemand af als kandidaat bovenlokaal. Nick Doms uit Boortmeerbeek staat op de lijst voor het Vlaams Parlement.

Kinderen baas in Boortmeerbeek

Op woensdagnamiddag 17 april 2024 zijn kinderen en jongeren baas in Boortmeerbeek.

De buitenspeeldag in Boortmeerbeek is een jaarlijkse traditie. Omwille van de weersvoorspellingen spelen we dit jaar niet buiten, maar binnen in onze sportzaal. Met tal van activiteiten zoals het voetbaltornooi (scholen), springkastelen, danssessies van 2step, lasershooting, initiatie schaken, kindergrime, voorleesmomenten van de HaBoBib en fietsgraveren is er voor ieder wat wils!

Op een dag als deze worden de drempels weggenomen en wordt buitenspelen toegankelijk gemaakt voor iedereen.