Goedgekeurde modellijst

Chris Truyen

De leden van cd&v Boortmeerbeek gaven met overgrote meerderheid hun akkoord voor de modellijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2024. Dit houdt in dat een deel van de namen op de lijst reeds gekend zijn.

We staan op een kantelpunt in de lokale geschiedenis waarbij we voelen dat er nood is aan politieke vernieuwing om onze gemeente eindelijk de mooie toekomst te brengen die ze verdient. cd&v heeft deze boodschap begrepen en schuift daarom een nieuwe generatie lokale politici naar voor. “Omringd door onze “anciens” bereiden we hen voor, niet alleen voor deze verkiezingen, maar ook reeds richting deze van 2030. cd&v is geen partij die enkel aan kortetermijndenken doet, wij kijken reeds verder vooruit.

Er zijn heel wat nieuwe mensen opgestaan binnen onze afdeling die zorgen voor een enorme drive om mee te werken aan de toekomst van onze gemeente en onze afdeling. Als voorzitter ben ik er van overtuigd dat deze generatie kan zorgen voor goede en sterke vernieuwing binnen ons lokaal bestuur.

Onze modellijst:
1. Bert Meulemans
2. Vanessa De Bondt
3. Nick Doms
4. Lies Asselman
5. Kenny Callaerts
6. Linda Stakenborg
23. Johan Neefs

cd&v Boortmeerbeek - Kandidaten

Teken mee de petitie tegen verplichte fusies

We hadden het al aangegeven tijdens onze campagne dat enkel cd&v als democratische partij tegen verplichte fusies is. Ook nu ligt dit weer op tafel. Teken mee onze petitie!

Alle steun voor Zomerse Dinsdagen in Hever

Als CD&V Boortmeerbeek willen wij onze steun uiten aan de organisatie van ons geliefde zomerfestival Zomerse Dinsdagen in Hever, dat elke zomer meermaals plaatsvindt op de terreinen van domein Ravestein. Dit is een belangrijk cultureel evenement dat de gemeenschap samenbrengt en een positieve bijdrage levert aan het sociale leven in onze gemeente.

Dan toch nog een fusie met Mechelen?

Dan toch nog een fusie tussen Boortmeerbeek en Mechelen? Het kan zomaar.
Nick Doms legt uit hoe dit kan vermeden worden.