Aarschot

Welkom bij cd&v Aarschot.

Onze stad en onze deelgemeentes zijn rijk, rijk aan mensen en rijk aan ideeën. Wij willen graag met die rijkdom aan de slag, met jou en jouw ideeën. Wij heten je welkom op onze website, in onze stad en in onze deelgemeenten. Wij zijn ter beschikking, laat ons gerust weten wat we voor jou kunnen doen!

Onze sociale media

Meer dan 600.000 euro LEADER-steun voor Hagelandse initiatieven

​13 Hagelandse plattelandsprojecten krijgen via het Europees programma voor plattelandsontwikkeling LEADER ruim 600.000 euro steun. Het gaat om projecten die uitgewerkt worden voor heel het Hageland of in specifieke Hagelandse gemeenten.

Provincie gaat op zoek naar aannemer voor aanleg overstromingsgebied aan Tieltse Motte

De provincieraad van Vlaams-Brabant keurde het voorstel goed om een aannemer te zoeken voor de aanleg van een gecontroleerd overstromingsgebied in Tielt-Winge, tussen de Dorpsstraat en het Hazenpad enerzijds en tussen de Tieltse Motte en de oude tramdijk anderzijds.

cd&v Aarschot onthult dynamisch duo voor lokale verkiezingen

Aarschot, 27 maart 2024 – Naast de aankondiging van Nele Pelgrims als lijsttrekker kondigt cd&v Aarschot opnieuw twee namen aan voor de aankomende lokale verkiezingen in oktober: Dries Van Horebeek op plaats twee en Leo Janssens als lijstduwer. De partij trekt hiermee resoluut de kaart van verjonging, geruggensteund door ervaring.

Onze mensen