Werken aan parking Bruultjeshoek van start

Sarah De Keyser

De gemeentelijke werkmannen voeren deze week onderhoudswerken uit aan de parking van sporthal Bruultjeshoek. Zij zullen de putten opvullen en met betonblokken parkeerstroken afbakenen. Zo willen we de toegankelijkheid van de parking verbeteren.

De parking van sporthal Bruultjeshoek was een grote vlakte. In de loop der tijd waren er ook allerlei putten ontstaan. Deze putten werden nu gevuld, en er worden betonblokken aangebracht om de rijen af te bakenen, zodat parkeren duidelijker wordt. We pakken de parking bewust in twee keer aan; zo blijft er altijd een deel toegankelijk tijdens de werken. De werken zullen een weekje duren.

Nieuws uit Sint-Katelijne-Waver

Maar liefst 3 Katelijnese kandidaten op de hogere cd&v-lijsten in juni!

Dat het een druk verkiezingsjaar wordt, is intussen wel duidelijk. Vanuit Sint-Katelijne-Waver zullen er maar liefst drie cd&v-ers op de bovenlokale lijsten staan. Al even was geweten dat Liesbet Sommen de tweede plek zal bekleden op de Europese lijst. Ook onze jongste kandidaat Hinse Wouters zal je op de lijst terugvinden (Vlaams, plaats 27) en onze lijsttrekster Sarah De Keyser op de federale lijst (plaats 5).

Nieuwe toegankelijke bushalte langs Mechelbaan

Deze legislatuur vormden we al enkele bushaltes om tot volledig toegankelijke bushaltes. Nu is het de beurt aan de bushalte langs de Mechelbaan tussen de Wolvenstraat en de Oude Bergstraat.

Primeur in onze gemeente: een natuurbegraafplaats!

Binnenkort heeft onze gemeente een eigen natuurbegraafplaats. Het gemeentebestuur van Sint-Katelijne-Waver start eind deze week met de aanleg. Het is de bedoeling dat vanaf juli mensen hier hun laatste rustplaats kunnen vinden.