uitstap Europees parlement
"Op 19 juni 2025 reisden 16 senioren van Club Orseni naar het Europarlement in Brussel. In de voormiddag gaven twee voortreffelijke gidsen ons in het 'Huis van de Europese Geschiedenis' een overzicht van het ontstaan van de Europese Unie. 's Middags gingen we eten in de 'Venster Bar' op het Luxemburgplein, en in de namiddag kregen we een rondleiding (met audio-gids) in het 'Parlamentarium'. Om 16 uur trokken we terug huiswaarts, met een verfrissende tussenstop in 'Ter Dolen' (Helchteren). Iedereen tevreden! We kijken uit naar een volgende activiteit 🙂."

