De laatste gemeenteraad van 2025 werd een speciale voor cd&v Lint. Stanny Tuyteleers nam na 25 jaar actief en ononderbroken gemeenteraadslid te zijn in Lint, afscheid van deze raad. Hij werd dan ook door elke partij én het lokaal bestuur Lint uitvoerig bedankt en in de bloemetjes gezet.
Tijdens zijn 5de legislatuur in de Lintse gemeenteraad nemen we afscheid van Stanny op de banken van de Lintse gemeenteraad. Gedurende 25 jaar heeft hij zich met veel toewijding, verantwoordelijkheidszin, dossierkennis en grote betrokkenheid ingezet voor Lint en de Lintenaren.
Stanny nam verschillende mandaten op in zijn carrière: hij was gemeenteraadslid in de meerderheid en ook in de oppositie, hij nam een schepenambt op en van 2007 tot 2012 leidde hij de meerderheid als burgemeester van Lint.
Al die mandaten nam hij op met oog voor het algemeen belang en respect voor verschillende standpunten, met 100% (neen, eerder 200%) inzet en engagement en met maar één belang voor ogen: Lint en de Lintenaren.
Zijn ervaring en inzet hebben bijgedragen aan de uitbouw en het welzijn van Lint.
CD&V Lint gaat Stanny uiteraard missen op deze banken maar we willen hem vooral 1000 keer bedanken voor alles wat hij voor Lint heeft betekend. Voor de tijd, energie en toewijding die hij al die jaren in het lokale bestuur heeft geïnvesteerd.
We wensen Stanny alle goeds toe in het leven na de actieve politiek en we hopen dat hij nog steeds betrokken zal blijven bij het Lintse gemeenschapsleven en in de werking van cd&v Lint.
Een welgemeende dank...
In de gemeenteraad van januari zal opvolger Kato Tilborghs de eed afleggen. Zij brengt met haar 23 jaar een mooie verjonging mee.