CD&V Lint wenste dit jaar niet alleen elke Lintenaar prettige feesten, maar bezorgde ook elke Lintenaar een exemplaar van de leuke raamaffiche om onze zangertjes (oudjaar, nieuwjaar, driekoningen) een hart onder de riem te steken. Hang ze voor het raam en laat zien dat ze zeker welkom zijn. En laat je zeker gaan om ze zelf ook een mooi kleurtje te geven.
Het einde van het jaar nadert en het nieuwe staat voor de deur. Heel wat kindjes en gezinnen komen dan op straat om deur aan deur te gaan zingen. Dat kan zowel met oudjaar, nieuwjaar of driekoningen. Een leuke traditie die we vanuit cd&v Lint een heel fijn gebeuren vinden. Om het dit jaar nog wat extra in de verf te zetten, verdeelden we samen met onze nieuwjaarskaart met beste wensen, ook een leuke affiche die iedereen aan zijn raam kan hangen. Het is een apolitieke affiche, zonder een link naar cd&v. Het is enkel een uiten om de zangertjes een warm hart onder de riem te steken. Dus hopelijk kunnen we zoveel mogelijk mensen mee overtuigen om ze aan het raam te hangen. Laat je ook volledig gaan met inkleuren en knutselen. Het is een gezellige familie-activiteit. Onze kindjes gingen alvast aan de slag!
Heb je graag nog een paar extra exemplaren? Er zijn er nog een heleboel ter beschikking die we zullen verdelen via een aantal Lintse winkels en zelfstandigen, of die je kan vragen bij één van onze cd&v leden.
