Samenwerking NVA en cd&v

Edgard Vandebroek

Trots kondigen wij aan dat N-VA en cd&v Diepenbeek hun jarenlange, succesvolle samenwerking bestendigen en samen naar de kiezer stappen op 13 oktober 2024. Deze beslissing beklemtoont de sterke alliantie, waarbij beide partijen hun unieke identiteit behouden en apart blijven functioneren.

Een duidelijk verschil

Het is belangrijk te beklemtonen dat cd&v en NVA niet samensmelten tot één partij. We zien ook dat andere partijen - ondanks duidelijke verschillen en identiteit - kiezen om helemaal te fuseren. Wij willen niet dat de inwoners van Diepenbeek de dupe worden van een geforceerd en gefragmenteerd bestuur.

N-VA en cd&v blijven dus trouw aan hun eigen standpunten en waarden. Wij slaan de handen in mekaar gebaseerd op gedeelde idealen en een gemeenschappelijke visie voor de toekomst van onze geliefde gemeente.

Het beste voor Diepenbeek

Met onze gezamenlijke stap naar de kiezer maken we duidelijk dat we vastberaden zijn om onze gemeente op een stabiele, positieve en constructieve manier te besturen.

cd&v en N-VA blijven in dialoog met alle andere partijen, in het belang van het beste voor Diepenbeek.

Samen bouwen we aan een sterke toekomst voor onze gemeente.

Met positieve groet

Jordy Boons, Voorzitter N-VA Diepenbeek

Jos Leroi, Voorzitter cd&v Diepenbeek

Nieuws Diepenbeek

Steun aan buurtcomités

Ondersteuning buurtcomités

Wonen in een fijne buurt draagt ongetwijfeld bij tot meer welzijn. Een fijne buurt betekent voor iedereen iets anders: van elkaar gerust laten tot elkaar nu en dan ontmoeten en een handje helpen indien het nodig is. Daartussen liggen nog heel veel andere mogelijkheden met eventueel een jaarlijkse straatbarbecue.

CD&V Diepenbeek zoekt jong talent

Wil jij meewerken aan het verbeteren van Diepenbeek als aangename woongemeente, neem dan zeker contact op met onze voorzitter:

Jos Leroi ([email protected] of +32 479 71 19 61)