Persinfo | Christophe Merckx lijstduwer CD&V Halle

David Hosse

Na de bekendmaking van Pieter Busselot als kopman, is dit de tweede naam die CD&V Halle lanceert naar aanloop van de gemeentelijke verkiezingen in oktober 2024. “We willen als ploeg naar buiten komen, dicht bij en tussen de mensen. Senioren, toegankelijkheid, sociaal beleid zijn één van de belangrijke thema’s waar ik het verschil in wil maken. Senioren hebben al enorm veel ervaring opgebouwd en ook zij hebben een plaats in onze gemeenschap. Oud is te vaak out maar wat mij betreft is dit zeker niet het geval ,“ zegt Christophe Merckx lijstduwer CD&V Halle.

Lees het volledige artikel via https://www.persinfo.org/nl/nieuws/artikel/christophe-merckx-lijstduwer-cd-v-halle/58354

In de pers

HLN | CD&V trekt naar de gemeenteraadsverkiezingen met ervaring en nieuw talent: “In ons programma geen holle slogans, maar concrete voorstellen”

De Vlaamse, federale en Europese verkiezingen zijn nog niet achter de rug, maar CD&V Halle heeft zijn lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van oktober al klaar. Dat huidig eerste schepen de lijst zou trekken was al een tijdje duidelijk. Met Andy De Brouwer, Elsa Vanden Abeele en Kris Weemaels kiest CD&V naast ervaring ook voor drie nieuwe namen in zijn top tien. “Met deze enthousiaste ploeg en een inhoudelijk sterk programma willen wij het verschil maken.”

Nieuwsblad | Opvallende nieuwe gezichten op lijst voor gemeenteraadsverkiezingen CD&V Halle

CD&V Halle heeft zijn volledige lijst klaar waarmee de partij op 13 oktober wil deelnemen aan de gemeenteraadsverkiezingen. Naast gevestigde namen bevat die ook enkele opvallende nieuwe gezichten waaronder Andy De Brouwer, Kris Weemaels, Christine Verhulst, Wouter Adams en Miguel Estrada Romero.

Nieuwsblad | CD&V Halle lost drie nieuwe namen van kieslijst

Geertje Van Cuyck, Johan De Smet en Jonas De Leener zijn de volgende drie namen die CD&V Halle lost voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen.