Onze kandidaten voor 9 juni.

Vic Ravelingeen

Op 9 juni is het zover. Dan trekken we naar de stembus voor de federale, Vlaamse en Europese verkiezingen. Meer dan ooit is uw steun van belang. Omdat we mensen nodig hebben in Vlaanderen die geloven in respectvolle politiek. Mensen die kiezen voor realistische hervormingen in plaats van onrealistische beloftes of vermoeiende politieke spelletjes.

Maak kennis met onze kandidaten, Isabelle Degezelle en Raf Deprez en het programma van cd&v. Klik hier.

Zwevegem nieuws

Voor jou gerealiseerd.

Met de verkiezingen van juni en oktober voor de boeg werpen wij graag eens een blik op wat onze cd&v-mandatarissen voor jullie tijdens de lopende legislatuur konden realiseren. Als jullie ons vorig verkiezingsprogramma van 2018 naast deze realisaties leggen, dan zullen jullie vaststellen dat de meeste doelstellingen werden gehaald.

Wij zijn zeer tevreden dat cd&v Zwevegem ervoor zorgde dat de subsidiepot voor verenigingen in 2024 met 26% stijgt. Het was van de legislatuur 2007-2012 geleden dat er nog een aanpassing aan de inflatie gebeurde van deze subsidiepot. Op de webpagina “voor jou genasaliseerd” kan je een overzicht vinden van de cd&v realisaties.

Onze kandidaten voor 9 juni.

Het rustbankenplan voor Zwevegem is klaar: een kleine 400 plekjes om te verpozen!

Eén van  onze engagementen in het CD&V-verkiezingsprogramma was “Een rustbankenplan voor de gehele gemeente maken en zo in kaart brengen waar senioren, gezinnen, wandelaars en fietsers behoefte hebben aan een rustpunt om dan gericht in een project de investeringen te doen in banken die per uitstek ontmoetingsplekken zijn”.