Nieuwjaarsreceptie cd&v nationaal

Hubert Van Eygen

Op zondag 14 januari trok een delegatie van cd&v-Kinrooi naar Tour & Taxis in Brussel.

Daar organiseerde cd&v nationaal haar nieuwjaarsreceptie in één van de prachtig gerenoveerde depots. Uiteraard kwam onze eigen minister Jo Brouns ons hartelijk verwelkomen!

Nieuws van onze afdeling

De zomer is begonnen op het bastion!

Op 5 juli kwamen een groot aantal (bestuurs)leden de zomer inzetten op het bastion te Kessenich! Ook enkele nieuwe kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen kwamen langs. Deze week viel ook een nieuw nummer van cd&v@Kinrooi in de bus met de voorstelling van vijf nieuwe kandidaten (zie onze publicaties).

46714 keer bedankt

Op 9 juni stemden maar liefst 46714 Limburgers op Jo Brouns. Dit is de hoogste score die we ooit haalden in Kinrooi!

Op de lijst voor het Vlaams parlement stemde 42,5 % van de Kinrooienaren op cd&v. 2483 Kinrooienaren gaven hun stemmen aan Jo. In het kanton Maaseik schaarden 7925 kiezers zich achter cd&v waarvan er 5887 op Jo stemden.

Op de federale lijst behaalde Peter Nies 864 stemmen in Kinrooi, 1184 in het kanton Maaseik en in Limburg 3545.

Cijfers om trots op te zijn.

Belastingzitdagen

ENKEL OP AFPRAAK!

In mei en juni organiseert cd&v-Kinrooi naar jaarlijkste gewoonte vijf invulsessies voor de belastingaangifte. Om gebruik te kunnen maken van deze belastingservice moet je op voorhand een afspraak maken!

Op de volgende dagen kan je terecht bij onze vrijwilligers:

• Vrijdag 24 mei 2024, van 17u tot 21u
De Borg (Kerkstraat 6), Kessenich

• Vrijdag 31 mei 2024, van 17u tot 21u

• Vrijdag 14 juni 2024, van 17u tot 21u

• Vrijdag 21 juni 2024, van 17u tot 21u

• Vrijdag 28 juni 2024, van 17u tot 21u
De Borg (Kerkstraat 6), Kessenich

Er worden enkel elektronische Belgische aangiften gedaan. Daarom moet je zeker de identiteitskaart en pincode van jezelf en je partner meebrengen. De aanslag van vorig jaar breng je best ook mee, samen met alle bewijzen van inkomsten en aftrekposten die je hebt. Per afspraakmoment kan je maar één aangifte doen.

Om een afspraak te maken, kan je bellen naar Hubert Van Eygen, 0494/127470
(iedere werkdag tussen 16u en 18u, behalve op woensdag) of mailen naar