Nieuwjaarsdrink 2026

Deel dit evenement

Iedereen van harte welkom op onze nieuwjaarsreceptie om te klinken op het nieuwe jaar! 

 

Vanaf 18u30 welkom met een hapje en een drankje. 

Om 19u00 zal onze co-voorzitter Marc Vandeburie iedereen verwelkomen. 

Om 19u15 luisteren wij naar Mevr. Nathalie Muylle, Federaal Parlementslid en schepen in Roeselare. Co-voorzitter Tim Verthé nodigt ons dan uit om het glas te heffen op 2026. 

Tijd voor een drankje, een hapje en een gezellige babbel. 

 

Omwille van praktische redenen vragen wij om in te schrijven via de website of een mailtje te sturen naar [email protected]

Kom jij ook?