Nieuwe website.

Vic Ravelingeen

Welkom op de nieuwe website van cd&v Zwevegem. Wij werken aan deze nieuwe website en binnenkort kan je hier alle informatie vinden. Neem zeker een kijkje op onze Facebookpagina voor de laatste nieuwtjes. Klik hier.

Zwevegem nieuws

Het rustbankenplan voor Zwevegem is klaar: een kleine 400 plekjes om te verpozen!

Eén van  onze engagementen in het CD&V-verkiezingsprogramma was “Een rustbankenplan voor de gehele gemeente maken en zo in kaart brengen waar senioren, gezinnen, wandelaars en fietsers behoefte hebben aan een rustpunt om dan gericht in een project de investeringen te doen in banken die per uitstek ontmoetingsplekken zijn”.

Eerste steenlegging onderwijs- en vrijetijdscampus Kappaert.

In aanwezigheid van Vlaams volksvertegenwoordiger Loes Vandromme, tevens ook voorzitter OVSG, vond vanmiddag de eerste steenlegging plaats van de creatieve onderwijs- en vrijetijdscampus Kappaert in Zwevegem.

Sem Vanhessche legt eed af als CD&V-raadslid in Zwevegem.

In opvolging van Stefaan Bonte heeft Sem Vanhessche (leeftijd?) in de raadzitting op 26 februari 2024 de eed afgelegd om vanaf 1 maart te zetelen in de Gemeente - en OCMWraad van Zwevegem.