Lokale bestuursverkiezingen Kapelle-op-den-Bos

Jan De Doncker

Afgelopen zaterdag vonden onze lokale bestuursverkiezingen plaats. Hierbij werd Jan De Doncker herverkozen als lokale afdelingsvoorzitter. Geertje Jacobs werd bevestigd als voorzitster van Vrouw & Maatschappij en Britney Kennis voorzitster van JongCD&V. Proficiat aan de verkozenen, veel succes en bedankt voor jullie engagement!

kapelle-op-den-bos_nieuws

Aangifte belastingen (aanslagjaar 2024)

De aangifte in de personenbelasting aanslagjaar 2024 kan vanaf nu online ingediend worden en moet ingediend zijn tegen 15 juli 2024.

Oppositie vraagt transparantie over subsidie van 1 miljoen euro en renteloze lening aan nieuwe fusieclub voor aanleg van twee kunstgrasvelden

Vorige maandag keurde de gemeenteraad definitief de subsidie van 1 miljoen euro en de renteloze lening van 250.000 euro goed aan voetbalclub Groot Kapelle. Op de gemeenteraad vroegen we meer transparantie over het dossier en hebben we gevraagd het punt op een volgende zitting te behandelen.

Onze voorstellen voor de wekelijkse markt

De markt op donderdag is voor heel wat Kapellenaren niet alleen een plaats om boodschappen te doen. Het is ook een belangrijke sociale ontmoetingsplaats. Jammer genoeg stellen we vast dat het aantal kramen de afgelopen jaren sterk afneemt en daardoor ook de aantrekkingskracht van de markt.