Katrijn De Ruddere nieuw gezicht bij cd&v: “Jonge gezinnen aantrekken”

Nathan Duhayon

Katrijn De Ruddere (33) uit Dranouter is de derde nieuwkomer bij de Heuvellandse cd&v-ploeg: “Als mama van twee dochtertjes zijn veilige speelpleinen en kwaliteitsvolle speelpleinwerking in Heuvelland voor mij essentieel”, aldus Katrijn.

Katrijn De Ruddere is de derde nieuwe kandidaat op de cd&v-lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen in oktober. “Als jonge mama vind ik dat het bestuur volop moet inzetten op betaalbaar wonen voor jonge gezinnen, veilige speelpleinen en kwaliteitsvolle speelpleinwerking. Het aantrekken van jonge gezinnen is van cruciaal belang voor de toekomst van onze dorpen en de lokale scholen. Bovendien is het essentieel dat er voldoende aandacht en middelen worden besteed aan belangrijke kwesties zoals zorg en welzijn.”

Nathan Duhayon, lijsttrekker van cd&v Heuvelland, verwelkomt Katrijn met open armen: "Het is geweldig om te zien dat jonge mensen zoals Katrijn zich willen inzetten voor onze gemeente. Ze begrijpt perfect wat jonge gezinnen nodig hebben: betaalbare woningen, goed draaiende speelpleinwerking en veilige speelpleinen. Haar waardevolle ervaringen in de ouderraad in Dranouter en in de thuiszorg zijn een extra troef voor onze ploeg.”

Wie is Katrijn?

Katrijn groeide tot haar elfde op in Kemmel en woont nu samen met Guillaume Momerency en dochtertjes Ida (7) en Janne (11) in hartje Dranouter. Ze is actief in de thuiszorg in Heuvelland en is lid van de ouderraad van De Zafant, de gemeentelijke basisschool in Dranouter waar haar kinderen schoollopen. Verder bakt Katrijn graag en houdt ze van een gezellig terrasje of eens lekker gaan eten met de vriendinnen.

Lees hier ons nieuwste huis-aan-huisblad voorjaar 2024

Beloofde fietspaden in Heuvelland blijven aanslepen: “We zijn het wachten beu”

Sameer Pattyn kandidaat voor cd&v Heuvelland: “Wil me inzetten voor de inwoners van Westouter”