cd&v voert actie voor veilige en vlotte schoolbuurten

Pieter D'hauwer

Samen zorgen we voor een veilig schoolbegin en meer verkeersveiligheid !

Bij het begin van het nieuwe schooljaar willen we extra aandacht besteden aan de veiligheid van kinderen die met
de fiets (of te voet) naar school gaan. Kiezen voor de fiets, is kiezen voor beweging, het klimaat en de mogelijkheid om vlot contact te leggen.
Geen enkel ander vervoersmiddel combineert zoveel voordelen.

Om het schooljaar goed te laten beginnen, roepen we op om iedereen attent te maken op hun weggedrag en het belang van een veilige schoolomgeving.

De voorbije jaren investeerde ons stadsbestuur al op verschillende plaatsen in verkeersveiligheid voor schoolgaande kinderen.
CD&V Dendermonde vindt het belangrijk dat daar blijvend in geïnvesteerd wordt.

Lees meer over onze actie op HLN-website: CD&V-leden delen fietslichtjes uit tijdens maandagmarkt: “Actie voor veilige en vlotte schoolbuurt”

Nieuws uit Dendermonde

Team Leen voor iedereen!

Cd&v Dendermonde stelt haar volledige lijst van 35 kandidaten voor in functie van de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2024 en trapt haar voorstellingscampagne ‘Team Leen voor iedereen!’ op gang.

Met deze 5 is Dendermondse cd&v-lijst compleet!

Cd&v Dendermonde stelt 5 (nieuwe) kandidaten voor die zullen meedoen bij de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024. Tegelijk kondigt cd&v aan dat de partij een volledige lijst van 35 kandidaten kan voorleggen, waarvan maar liefst 20 volledig nieuwe, beloftevolle kandidaten. Naast ons ervaren team van cd&v-mandatarissen is onze lijst versterkt met nieuwe mensen én met mensen die achter de schermen al bergen werk hebben verzet. Een mix van ervaring, vernieuwing, van alle leeftijden en deelgemeenten, met 1 oranje draad: elk van hen beschikt over de capaciteiten om de stad te besturen!

Cd&v Dendermonde stelt lichting van 4 nieuwe kandidaten voor

Cd&v Dendermonde stelt nog eens een groep van 4 nieuwe kandidaten voor in functie van de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2024. De teller staat op 18 nieuwe gezichten op een totaal van 35 kandidaten in het team van burgemeester en cd&v-lijsttrekker Leen Dierick.