cd&v voert actie voor veilige en vlotte schoolbuurten

Pieter D'hauwer

Samen zorgen we voor een veilig schoolbegin en meer verkeersveiligheid !

Bij het begin van het nieuwe schooljaar willen we extra aandacht besteden aan de veiligheid van kinderen die met
de fiets (of te voet) naar school gaan. Kiezen voor de fiets, is kiezen voor beweging, het klimaat en de mogelijkheid om vlot contact te leggen.
Geen enkel ander vervoersmiddel combineert zoveel voordelen.

Om het schooljaar goed te laten beginnen, roepen we op om iedereen attent te maken op hun weggedrag en het belang van een veilige schoolomgeving.

De voorbije jaren investeerde ons stadsbestuur al op verschillende plaatsen in verkeersveiligheid voor schoolgaande kinderen.
CD&V Dendermonde vindt het belangrijk dat daar blijvend in geïnvesteerd wordt.

Lees meer over onze actie op HLN-website: CD&V-leden delen fietslichtjes uit tijdens maandagmarkt: “Actie voor veilige en vlotte schoolbuurt”

Nieuws uit Dendermonde

Nele Cleemput en Dieter Mannaert kandidaat bij parlements- verkiezingen

CD&V-schepenen Nele Cleemput en Dieter Mannaert zullen beiden vanop de 10de plaats kandidaat zijn voor CD&V, respectievelijk bij de Vlaamse en federale verkiezingen van 9 juni 2024.

Alexandra Asselman en Dean Coppieters nieuwe kandidaten voor cd&v Dendermonde

Cd&v Dendermonde stelt twee nieuwe kandidaten voor in functie van de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2024. Ondertussen staat de teller op 10 nieuwe gezichten in het team van burgemeester en cd&v-lijsttrekker Leen Dierick.

Uitrol geldautomaten van start!

Dendermonde en zijn deelgemeenten worden geconfronteerd, net zoals vele andere steden en gemeenten, met het verdwijnen van geld- en bankautomaten op het grondgebied. Cd&v Dendermonde pleit voor een toegankelijke dienstverlening bij de banken. Schepen van lokale handel Dieter Mannaert stak de handen uit de mouwen en zorgt voor de uitrol van bankneutrale geldautomaten in Dendermonde-centrum, Baasrode en Grembergen.