Afsluiting werkjaar 2025 Dilsen-Stokkem

Publicatiedatum

Auteur

Martin Hilven

Deel dit artikel

 

                     Afsluiting werkjaar                                               

 

Onze seniorenclub ORSENI sloot op vrijdag 12 december het werkjaar af met een gezellig samenzijn in het zaaltje van café “De Goude Ster” in Elen. Na het welkomwoord en een lekkere tas koffie met Limburgse vlaai kon  charmezanger Tienus  met gekende schlagers en zelf gemaakte nostalgische liederen het publiek boeien. Tijdens de pauze werd iedereen getrakteerd op een heerlijk gebakje met koffie en in zijn tweede optreden slaagde Tienus er zelfs in om de CD&V-senioren van hun stoel te krijgen voor de de polonaise..

Na het dankwoord met beste wensen voor een goed jaareinde en een hoopvol begin van 2026, werd nog gezellig nagepraat bij een lekker glaasje naar eigen keuze.

Het voorbije jaar werden drie activiteiten georganiseerd:

-Op 19  juni bezochten we de gebouwen van het Europees parlement in Brussel

-op maandag  20 oktober gaf  notaris Sofie Van Eygen een boeiende uiteenzetting over Erfrecht en Zorgvolmacht

-Op vrijdag 12 december het gezellig samenzijn in café “De goude Ster”.

Het bestuur bestaande uit Nicole, Jaak, Jef, Pierre en Hubert bereiden het programma voor 2026 al voor.

Voor het voorjaar  van volgend jaar is alvast een bezoek aan “Het gouden Wiel” aangekondigd.

 

Nieuws in Dilsen-Stokkem

Info avond Pensioen verslag

In samenwerking met RAAK - Elen werd Nawal Farih uitgenodigd om de pensioenshervorming door te lichten 

Bezoek aan Het Gouden Wiel