2024, hét jaar van de West-Vlamingen

Dries Dehaudt

2024 wordt ons jaar. Hét jaar van de West-Vlamingen.

Waarom? Ontdek het hieronder in onze videoboodschap. 👇

Samen met jou klinken we graag op het nieuwe jaar tijdens de nationale nieuwjaarsreceptie op Tour & Taxis of op één van de talloze lokale recepties in West-Vlaanderen.

Warme groet,
Hilde Crevits & Nathalie Muylle
cd&v West-Vlaanderen

West-Vlaamse lijsten voor 9 juni volledig

De provinciale partijraad van CD&V West-Vlaanderen heeft vandaag de volledige lijsten voor de verkiezingen van 9 juni goedgekeurd. “Zowel voor de Kamer als het Vlaams Parlement kunnen we rekenen op een mooie mix van ervaren krachten en jong geweld”, aldus provinciaal voorzitter Kris Declercq

Onze oplossingen voor het huisartsentekort in West-Vlaanderen

Wie ziek is, vindt ook in West-Vlaanderen steeds moeilijker een huisarts. In 54 van de 64 West-Vlaamse gemeenten kampt op vandaag met een huisartsentekort. 80 procent van de West-Vlamingen wordt zo geconfronteerd met patiëntenstops of verre verplaatsingen.

Papes Putten in Lichtervelde is ‘Het Mooiste Plekje van West-Vlaanderen’!

Papes Putten in Lichtervelde is uitgeroepen tot 'Het Mooiste Plekje van West-Vlaanderen'. De wedstrijd werd georganiseerd door cd&v West-Vlaanderen en mobiliseerde bijna 20.000 West-Vlamingen die hun stem uitbrachten op zoek naar schoonheid in West-Vlaanderen. In aanwezigheid van Minister Hilde Crevits en Nathalie Muylle werd Papes Putten deze ochtend officieel bekendgemaakt als de winnaar van deze wedstrijd. Ook per gemeente is de winnaar gekend.