Tuur Fouquet
Secretaris, penningmeester
Hallo, ik ben Tuur Fouquet. Geboren en grotendeels getogen in "Ostende"! Naast Oostende was ik in mijn kindertijd ook te vinden in het pittoreske Dranoeter, het mooiste dorp van West-Vlaanderen. Door op te groeien in een dorp, op een festival en een stad als Oostende heb ik heel veel kunnen zien en leren. Het was een feest om kind te mogen zijn maar bon. Genoeg nostalgisch gedoe, ik woon in Oostende en keer toch nog één keer per jaar terug naar Folkfestival Dranouter.
Ik woon sinds 2007 in het Westerkwartier, een wijk naar mijn hart. Eerst met mijn ouders, twee zussen en één broer maar nu met mijn vriendin. Verder heb school gelopen in zowel het VTI als in het College waar ik ook afstudeerde.
Naast school heb ik mij ook enorm ingezet voor KSA in Oostende, iets wat ik nog steeds doe. Eerst als gast, dan 4 jaar als leider, 4 jaar als bondsleider en nu ben ik al meer dan 5 jaar pedagogisch begeleider. Iets waar ik met hart en ziel achter sta, een jeugdbeweging of andere vrije tijd is zo veel meer dan eens een zaterdag tussen 14u-17u!
Ik wil mij inzetten voor alle Oostendse jongeren, vrije tijd, wonen, gelijke kansen, maatschappelijk welzijn en verder kijk ik met een geïnteresseerde blik naar onze (blauwe) economie.
Contacteer me gerust als je een vraag hebt of spreek me aan in 't stad ;)