SGW zet het jaar feestelijk in

Publicatiedatum

Auteur

Jan Tack

Deel dit artikel

Op 13 januari trapte cd&v Sint-Gillis-Waas het nieuwe jaar feestelijk in!

Meer dan 100 leden en sympathisanten waren aanwezig in de Houten Blok om het nieuwe jaar in te zetten en elkaar het beste toe te wensen.

Meteen werd ook het nieuwe partijbestuur verkozen. We wensen Mon, Marita, Lotte en Jan veel succes!  

Sint-Gillis-Waas_Nieuws

praatmaal 2025

Het praatmaal 2025 van cd&v was een groot succes: veel volk, super sfeer en lekker eten!

Polenherdenking in De Klinge

3 Polen sneuvelden op De Klinge tijdens de bevrijding. Ieder jaar worden deze mensen die hun leven lieten voor onze vrijheid herdacht. 

footlunch in Sint-Pauwels

cd&v heeft genoten  van de footlunch bij de voetbal van Sint-Pauwels.