praatmaal 2025
Het praatmaal 2025 van cd&v was een groot succes: veel volk, super sfeer en lekker eten!
Op 13 januari trapte cd&v Sint-Gillis-Waas het nieuwe jaar feestelijk in!
Meer dan 100 leden en sympathisanten waren aanwezig in de Houten Blok om het nieuwe jaar in te zetten en elkaar het beste toe te wensen.
Meteen werd ook het nieuwe partijbestuur verkozen. We wensen Mon, Marita, Lotte en Jan veel succes!
3 Polen sneuvelden op De Klinge tijdens de bevrijding. Ieder jaar worden deze mensen die hun leven lieten voor onze vrijheid herdacht.
cd&v heeft genoten van de footlunch bij de voetbal van Sint-Pauwels.