Publicatiedatum

Deel dit artikel

Het praatmaal 2025 van cd&v was een groot succes: veel volk, super sfeer en lekker eten!
We hebben ervan genoten!
Hopelijk tot volgend jaar!

Sint-Gillis-Waas_Nieuws

Polenherdenking in De Klinge

3 Polen sneuvelden op De Klinge tijdens de bevrijding. Ieder jaar worden deze mensen die hun leven lieten voor onze vrijheid herdacht. 

footlunch in Sint-Pauwels

cd&v heeft genoten  van de footlunch bij de voetbal van Sint-Pauwels.

cd&v was vertegenwoordigd op de boscross in de Klinge

cd&v SGW vaardigde twee lopers af op de Klingse boscross.