Oranje stoel

Willem Van Steendam

Zit je met vragen, bedenkingen, ideeën, zie je knelpunten en oplossingen of heb je gewoon een goed gedacht voor onze gemeente?

Kom het ons vertellen tijdens 1 van onze ORANJE STOEL sessies

Kom het ons vertellen tijdens 1 van onze ORANJE STOEL sessies op:

-Donderdag 20 juni 2024 op het kerkplein van Uitbergen

-Dinsdag 25 juni 2024 op het kerkplein van Overmere

- Donderdag 27 juni 2024 op het kerkplein van Berlare

Telkens van 19.00 tot 20.30 uur.

Project9290#cd&v zorgt voor een aangename sfeer en een hapje en een drankje om de gesprekken te faciliteren!

Iedereen van harte welkom!

Berlare_Nieuws

Team Project9290#cd&v

Project9290#cd&v stelt haar volledige lijst van 25 kandidaten voor in functie van de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2024

Project9290#cd&v wil actieplan voor betere dienstverlening door de gemeente

Uit de gemeentemonitor die gepubliceerd werd op 24 januari 2024 blijkt dat de Berlarenaar niet tevreden is over de dienstverlening van het gemeentebestuur. De tevredenheid over de loketdiensten is met 10% afgenomen ten opzichte van de vorige publicatie van de gemeentemonitor in 2020. De tevredenheid over de digitale dienstverlening is gedaald met 7% ten opzichte van de vorige publicatie van de gemeentemonitor. We scoren hier als gemeente beduidend slechter dan het Vlaamse gemiddelde en slechter dan gelijkaardige gemeenten.

Gemeente Berlare krijgt geen vaste vertegenwoordiger in raad van bestuur Nationaal Park Scheldevallei

Op vrijdag 13 oktober werd de scheldevallei erkend als Nationaal Park. In het Nationaal Park Scheldevallei wordt ingezet op de unieke getijdennatuur. De samenstelling van de raad van bestuur zorgt echter voor ongerustheid in Berlare bij oppositiepartij Project9290#cd&v.