Maandelijks Bijzonder Comité van het Sociaal Huis

Bart Hermans

Maandelijks Bijzonder Comité van het Sociaal Huis, waar we met leden uit alle politieke partijen beslissingen op voorstel van de maatschappelijk werkers nemen. Voor cd&v team KLT is dat Sylvie van Hasselt  , Rein Sobrie , Nick Stevens en waarnemend voorzitter Walter Van Baelen , ter vervanging van voorzitter Sumati Adriaensen.

cd&v teamKLT: Hanne Baeyens en William Van der Vennet vertegenwoordigen een nieuwe generatie in de Kastelse politiek

cd&v teamKLT: Ben Van de Water en Erwin Loos geven horeca en sport een stevige stem in de Kastelse politiek

Met gemeenteraadslid Erwin Loos en nieuwkomer Ben Van de Water staan er twee ervaren horecanten en vrienden van de sportwereld op de lijst van cd&v teamKLT.

cd&v teamKLT: Toon Sauvillers en Lise De Ceulaer jeugdige stemmen in de Kastelse politiek

Toon Sauvillers is geboren en getogen in Kasterlee. Deze maand gaat hij samenwonen met zijn vriendin Bieke. Toon was jarenlang leider bij de Chiro, waar iedereen hem kent als ‘Soep’.  Nu biedt hij op gewestelijk niveau nog steeds ondersteuning aan lokale chirogroepen.

Toon is muzikant in de fanfare van Kasterlee waar hij trompet speelt. Als voorzitter van de Jeugdraad laat hij nu al de stem van de Kastelse jeugd bij het beleid.