Nieuw Ruilwinkeltje in Zomergem: Babybazaar De Lieveling

verzorgen

Steven Lambert

Vanaf 6 maart opent het Oud Vredegerecht in Zomergem, gelegen aan Dekenijstraat 39, een gloednieuw ruilwinkeltje. Hier kunnen (aanstaande) ouders van jonge kinderen terecht om baby-uitzet, zwangerschapskledij en kledij voor baby’s en kinderen tot kledingmaat 116 gratis te doneren of te ruilen. Zelfs propere schoentjes tot maat 30 zijn welkom!

Babybazaar De Lieveling is er voor iedereen die om ecologische of economische redenen graag gebruikmaakt van tweedehands spullen of het waardeert dat hun eigen spullen een tweede leven krijgen. We weten immers dat baby’s en jonge kinderen als kool groeien. Na amper een paar weken of maanden zijn ze al uit hun kledij gegroeid.

In de koffiebar kun je gezellig bijpraten met andere ouders onder het genot van een gratis kopje koffie of thee.

Babybazaar

CD&V Plus Lievegem lost volgende namen

LIEVEGEM- CD&V Plus Lievegem lanceerde enkele weken geleden een filmpje waarin de nummer één, twee en drie voor de verkiezingen in oktober bekend gemaakt werden. Met de lancering van een eerste ‘pluskandidaat’ weten we dat ze als verruimingslijst naar de kiezer trekken. De volgende drie namen vormen geen verrassing.

Infomarkt werken verkeersveiligheid Eeksken

Bib Lievegem sluit zich aan bij de drempelvrije Regiobib Meetjesland

Vanaf woensdag 28 februari is Bib Lievegem een integraal onderdeel van dit initiatief, waarbij alle betrokken bibliotheken in de regio, waaronder Aalter, Assenede, Eeklo, Evergem, Kaprijke, Lievegem, Sint-Laureins, Wachtebeke en Zelzate, samenwerken om één grote regiobibliotheek te vormen.