Koen Ghys en Lili Stevens gaan bovenlokaal

Koen Ghys

Op de Federale lijst, PLAATS 13, vind je Lili Stevens.

Op de Vlaamse lijst staat Koen Ghys als 8ste OPVOLGER.

CD&V-voorzitter, Ronny Henin, zegt: “CD&V Duffel steunt ten volle deze twee kandidaten. We wensen hen veel succes!”

Voor de verkiezingen van 9 juni schuift CD&V-Duffel Koen Ghys naar voor.  Hij staat als opvolger, PLAATS 8, op de lijst voor het Vlaams Parlement. Koen is gemeenteraadslid,  voorzitter van Beweging.net provincie Antwerpen en voorzitter van Welzijnsschakel Sprang. Hij  werkt als projectingenieur bij papierfabriek Sofidel.  “Met veel sociaal engagement en inzet ga ik deze verkiezingscampagne aan.” zegt Koen.

Op de Federale lijst, PLAATS 13, vind je Lili Stevens.  Ze is schepen van cultuur en onderwijs te Duffel. Lili is met hart en ziel leerkracht in het buitengewoon onderwijs te Heist-op-den-Berg. Als leerkracht en schepen bevoegd voor onderwijs maakt ze het verschil. Zeker voor jongeren die een extra steun en sterke schouder verdienen. “Zorg en welzijn zijn mijn thema’s en ook deze verkiezingen wil ik er weer voluit voor gaan.” Zegt Lili.

Hinse Wouters uit Sint-Katelijn-Waver, zoon van Lili Stevens, zet ook stappen in de bovenlokale politiek. Je vindt hem op de Vlaamse lijst bij de effectieven op de 27ste plaats.

Nieuws Duffel

De Top van de Duffelse CD&V lijst is bekend !

Lili  Stevens zal terug de 1ste plaats op de lijst innemen.

Met Luc Van Houtven op plaats 2 is de top van de lijst bepaald.

Nieuwjaarsreceptie 2024 in Duffel

Zaterdagavond hield CD&V-Duffel haar nieuwjaarsreceptie.

Bekendmaking lijsttrekker

Lijsttrekker voor CD&V-Duffel: Lili Stevens