Kim en Hilde zijn kandidaat voor Kamer en Vlaamse Raad

vk24

Steven Lambert

De kogel is door de Kerk. The word is out.
Wij (Kim en Hilde) zullen op 9 juni 2024 de kleuren van Lievegem verdedigen bij de bovenlokale verkiezingen.
We ondersteunen onze partij, respectievelijke vanop de Vlaamse en de Federale lijst.

Door onze kandidatuur willen we vooral de stem van Lievegem en bij uitbreiding deze van de landelijke gemeenten laten klinken. Samen gaan we dan ook voluit voor thema’s waarmee het platteland en hun inwoners dagelijks mee worden geconfronteerd. Betaalbaar leven en wonen, veilige en zorgeloze buurten, een kwaliteitsvolle en betaalbare kinderopvang, voldoende middelen voor de landelijke gemeenten, een degelijk aanbod van aangepast openbaar vervoer, ... Het zijn maar enkele voorbeelden van thema’s waar mensen van wakker liggen.
Samen gaan we voluit voor het ‘extreme midden’!
Compromissen zoeken, enkel zo geraken we echt vooruit in ons land.
Kim Martens (6de plaats Vlaamse lijst)
Hilde De Graeve (4de plaats Federale lijst)

CD&V Plus Lievegem lost volgende namen

LIEVEGEM- CD&V Plus Lievegem lanceerde enkele weken geleden een filmpje waarin de nummer één, twee en drie voor de verkiezingen in oktober bekend gemaakt werden. Met de lancering van een eerste ‘pluskandidaat’ weten we dat ze als verruimingslijst naar de kiezer trekken. De volgende drie namen vormen geen verrassing.

Infomarkt werken verkeersveiligheid Eeksken

Bib Lievegem sluit zich aan bij de drempelvrije Regiobib Meetjesland

Vanaf woensdag 28 februari is Bib Lievegem een integraal onderdeel van dit initiatief, waarbij alle betrokken bibliotheken in de regio, waaronder Aalter, Assenede, Eeklo, Evergem, Kaprijke, Lievegem, Sint-Laureins, Wachtebeke en Zelzate, samenwerken om één grote regiobibliotheek te vormen.