Cultuurkrachten in de kijker gezet

Bart Hermans

Schepen van cultuur Guy Van de Perre zet de Kastelse Cultuurkrachten in de kijker. Dorpsgenoten die bijdragen aan het culturele leven in KLT.

Ben Van de Water en Erwin Loos geven horeca en sport een stevige stem in de Kastelse politiek

Met gemeenteraadslid Erwin Loos en nieuwkomer Ben Van de Water staan er twee ervaren horecanten en vrienden van de sportwereld op de lijst van cd&v teamKLT.

cd&v teamKLT: Toon Sauvillers en Lise De Ceulaer jeugdige stemmen in de Kastelse politiek

Toon Sauvillers is geboren en getogen in Kasterlee. Deze maand gaat hij samenwonen met zijn vriendin Bieke. Toon was jarenlang leider en “ jaar hoofdleider bij de Chiro, waar iedereen hem kent als ‘Soep’. Waarvan 3 jaar hoofdleider. Nu biedt hij op gewestelijk niveau nog steeds ondersteuning aan lokale chirogroepen.

Toon is muzikant in de fanfare van Kasterlee waar hij trompet speelt. Als voorzitter van de Jeugdraad laat hij nu al de stem van de Kastelse jeugd bij het beleid.

Schepen Rein Sobrie en afdelingsvoorzitter Bart Hermans kandidaat voor de gemeenteraadsverkiezingen

Schepen van welzijn, sociale zaken en senioren Rein Sobrie (10/09/1977) is in oktober kandidaat voor cd&v teamKLT. Ze is professioneel actief als familiaal bemiddelaar bij Gelukkig Verdeeld. Ze was tot voor kort voorzitter van de cd&v afdeling Kasterlee. Ze is actief in het Isschot-comité. Rein is gehuwd met Ruben Vanspauwen. Ze hebben 4 kinderen die nu allemaal in het middelbaar zitten.