cd&v team KLT: Jan Biermans en Nick Stevens, twee pijlers van de landelijke beweging op onze lijst

Bart Hermans

Jan Biermans (°4 mei 1971) woont in Kasterlee en is leerkracht aan de landbouwschool in Geel (Kogeka). Hij is gehuwd met Liesbeth Driesen en vader van twee dochters.

Jan is bestuurslid van de Landelijke Gilde en voorzitter van de Landelijk Raad. Hij is al vele jaren een trekker binnen het pompoenengenootschap en valt ook internationaal al eens in de prijzen met zijn kolossale vruchten.

Jan zit in de gemeenteraad waar hij het landelijke karakter van onze gemeente verdedigt. Hij kiest voor cd&v team KLT omdat dit programma het best de verenigingen en de vrijwilligers steunt op allerlei vlakken. En vanuit zijn familiale context is Jan een warm pleitbezorger van jonge gezinnen en goed onderwijs.

Nick Stevens (°28 april 1974) woont in Lichtaart en werkt als expert underwriter Car & Fleet bij een verzekeringsmaatschappij. Hij woont samen met Katleen Willems en hun gezin telt 2 dochters en een zoon.

Nick was in zijn jeugdjaren bestuurslid van de KLJ en voetbalde bij FC Witte Molen. Hij is voorzitter van Landelijke Gilden Lichtaart. Sinds 2012 is hij actief in de lokale politiek. Eerst in de OCMW Raad, daarna als gemeenteraadslid en momenteel in het Bijzonder Comité Sociale Dienst.

Nick wil zich de volgende legislatuur inzetten om van ons dorp een aangename plaats te maken om in te leven, te ondernemen en te spelen. Hij gaat voor een bruisend verenigingsleven, een evenwichtig plattelandsbeleid, voor verkeersveiligheid en goede mobiliteit.

“Jan en Nick zijn geworteld in het verenigingsleven. Als trekkers van de Landelijke Gilden hebben ze voeling met wat er leeft in onze landelijke dorpen en hoe we die voorbereiden op de toekomst,” zegt burgemeester Ward Kennes.

cd&v team KLT: Ellen Peeters en Filip Verwimp, twee nieuwe kandidaten uit Tielen

cd&v team KLT: Yoko Dams en Paul Vernelen, twee nieuwe sterke kandidaten uit Lichtaart

cd&v teamKLT: Hanne Baeyens en William Van der Vennet vertegenwoordigen een nieuwe generatie in de Kastelse politiek