praatmaal 2025
Het praatmaal 2025 van cd&v was een groot succes: veel volk, super sfeer en lekker eten!
Op het druk bijgewoonde toetredingscongres van cd&v in Waasmunster was cd&v SGW goed vertegenwoordigd. Wij zagen hoe Nicole uitvoerig bedankt werd voor haar inzet en realisaties. Zij zal duidelijk gemist worden in de nieuwe regering. Wij zijn supertrots op Nicole de Moor van SGW.
Samen met alle andere aanwezigen stemden de mensen van SGW voor de nieuwe regering.
3 Polen sneuvelden op De Klinge tijdens de bevrijding. Ieder jaar worden deze mensen die hun leven lieten voor onze vrijheid herdacht.
cd&v heeft genoten van de footlunch bij de voetbal van Sint-Pauwels.