De gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024 hebben volgend resultaat opgeleverd :
Een sterk vernieuwde ploeg van werkers is er klaar voor!

Wij verwelkomen Maarten en Wim als nieuwe leden in het schepencollege.
Zij vervoegen eerste schepen Bert Gunst, schepen Jos Decorte en schepen Ann Gheeraert.
Kris Vandecasteele ruilt zijn schepenambt in en wordt burgemeester.
Ook in de gemeenteraad zijn er 4 nieuwkomers bij CD&V te tellen: Ann Vanderheeren, Hanne Neyts, Frederique Vanbillemont en Karel Dewilde. We wensen hen veel succes toe.
Riks Lips blijft voorzitter van de gemeenteraad.
CD&V heeft 11 van de 21 zetels toebedeeld gekregen van de kiezer en heeft beslist de stad alleen verder te besturen. Wij danken onze voltallige ploeg en hun familie en vrienden voor deze respectvolle campagne, die tot dit resultaat heeft geleid.