CD&V Lummen neemt deel aan Zwerfvuilactie 2024 van Straat.net

Chelsea Nshuti

Dit weekend was CD&V Lummen er weer klaar voor: gewapend met grijpstokken, vuilniszakken en een flinke dosis motivatie, trokken vrijwilligers van onze partij de straten op voor de jaarlijkse zwerfvuilactie van Straat.net. Van 15 tot 17 maart 2024 werkten scholen, verenigingen en individuele burgers zij aan zij om de Lummense straten weer wat properder te maken.

Het was hartverwarmend om te zien hoe de gemeenschap samenkwam om een positieve impact te maken. Jong en oud, verenigd in een gezamenlijk doel: ons mooie Lummen schoonhouden. Deze actie is niet alleen een praktische opruimbeurt, maar ook een krachtig signaal. Samen laten we zien dat afval achteloos weggooien niet thuishoort in onze gemeente.

Laten we dit initiatief niet beperken tot slechts één weekend per jaar. Laten we het een integraal onderdeel maken van onze verantwoordelijkheid als bewoners van Lummen. Laten we bewust kiezen om ons afval op de juiste manier weg te gooien. Laten we anderen inspireren om hetzelfde te doen.

Samen kunnen we het verschil maken en onze straten schoonhouden, niet alleen voor onszelf maar ook voor de generaties die na ons komen. Laten we blijven samenwerken en streven naar een Lummen waarin we trots kunnen zijn op onze schone en leefbare omgeving.

Nieuwe jeugdlokalen KLJ Linkhout: werken gestart!

Bib elke dag open van 8u tot 22u

Kleine daad, groot resultaat

Ook CD&V Lummen trok de stapschoenen aan en nam deel aan de actie Straat.net!