Briljanten Bruiloft Jan Van Hul en Celestina Colman

Michelle Gils

Op zondag 5 november vierden Jan Van Hul en Celestina Colman hun briljanten huwelijksjubileum.

Jan werd geboren in Bazel op 21/04/1937, Celestina in Temse op 02/02/1935. Zij huwden op 26/09/1958 in Elversele.
Hun huwelijk werd destijds voltrokken door Burgemeester August Maes.
Jan was werkzaam als verkoper van ijscrème en diepvriesproductenCelestina was huisvrouw.
Ze hebben 1 zoon, 1 dochter2 kleinzonen2 kleindochters en 3 achterkleinzonen.

Jan vult zijn tijd met vissen en wandelenCelestina houdt eveneens van wandelen, maar ook van boeken lezen en breienZij wonen september 2003 op Cauwerburg.

De attenties van het Koninklijk Paleis en van het gemeentebestuur werden overhandigd door Hugo Maes, burgemeester.

Muurschildering van Reynaert in Temse

In 2024 is Temse voorzitter van het Intergemeentelijk Project Land van Reynaert. Tijdens de opening van het toeristisch seizoen nam Temse de fakkel over van Sint-Niklaas. Dit jaar voorzien we heel wat activiteiten in een vossenjasje.

Op zoek naar een betaalbare huurwoning? Het immocafé in buurthuis Den Boodt helpt je op weg

Buurthuis Den Boodt opent op donderdag 27 juni van 14 tot 16 u. voor de eerste maal de deuren van het immocafé. Kandidaat-huurders kunnen er om de twee weken terecht voor tips en ondersteuning bij de zoektocht naar een betaalbare huurwoning.

Vaste afspraak op woensdagavond: de Parkfeesten

Afspreken met vrienden op een zomeravond op een mooie locatie, met muziek en een drankje erbij. Dat klinkt als: de Parkfeesten. Een gratis evenement met een muzikaal aanbod voor jong en minder jong. De Parkfeesten zijn een gevestigde waarde in het zomeraanbod en brengen wekelijks meer dan 500 bezoekers naar het park.